domingo, 25 de abril de 2010

24/IV/2010. La Voz de Galicia. As redes sociais e os blogs entran de cheo na contenda electoral

http://www.lavozdegalicia.es/santiago/2010/04/24/0003_8439510.htm?idioma=galego

Facebook, Tuenti, Twitter... As redes sociais entraron de cheo na campaña electoral da USC. Todos os candidatos contan polo menos cunha páxina na Red de redes na que trasladar as súas propostas electorais. Outros teñen de todo.
Un dos máis multimedia é o catedrático de Historia Contemporánea, Lourenzo Fernández Prieto, que conta cunha páxina web (conlourenzo.org) na que se engloba todo o habido e por haber no mundo das TIC. E é que o candidato da plataforma docente Universidade Aberta aglutina nesta páxina un blog, vídeos, comentarios, Flickr (unha páxina na que compartir fotografías) ou a posibilidade de seguilo nas redes sociais Twitter e Facebook.
Precisamente, o de Prieto é un dos poucos perfís dos candidatos na rede social que xa desbancou a Google en número de visitas que é realmente seu. Leva en funcionamento desde fai máis dun ano. Outros, con todo, foron creados aproveitando a conxuntura electoral. é o caso do de Juan Varela Durán - apoiado por Converxencia Universitaria- ou de Juan Casares Long, que ademais conta con varios perfís: un sobre el mesmo e outro que leva o lema da súa candidatura: «sumar». Polo seu posto, conta con web, juancasareslong.com. Tamén en Facebook apareceron grupos de apoio á catedrática de Química Analítica Pilar Bermejo, que ademais ten dúas webs: a súa propia (pilarbermejo.gestiondecuentas.net) e unha creada por un grupo de estudantes, abreosollos.com. Ten tamén un blog, ilusionmedia.es/alicerce_bermejo, así como unha conta de Twitter.
Tamén Laura Sánchez Piñón está á última en novas tecnoloxías. Centrouse máis na súa web (eucreofuturo.org), pero ten tamén un perfil en Twitter, comparte fotografías en Flickr e ten un blog: laurasanchezpinon.blogspot.com.

Os máis clásicos, pola súa banda, son Mercedes Brea e Jaime Gómez Márquez, o decano de Bioloxía. Resistíronse ao crecente mundo das redes sociais e quedáronse no máis simple: unha páxina web (mercedesbrea.org e jaimegomezmarquez.org) na que trasladar o seu programa.